Subject: FW: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 14:29:33 +0300

From: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 28, 2025 11:11 AM
To: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, 
kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere, Made!

Meil tekkis väike segadus ja üks märkus jäi maha:

Vaatamata sellele, et kavandatava regulatsiooniga soovitakse luua seaduslik 
alus ohjeldusmeetmete rakendamiseks tervishoiuteenustes, andes 
meditsiinitöötajatele rohkem õiguseid, suurendatakse sellega ka 
tervishoiuasutuste halduskoormust (nt koolituskulud, aruandluskohustus jm).

Juhime tähelepanu, et 25.05. jõustusid hea õigusloome ja normitehnika 
eeskirja muudatused, millega kehtestatakse halduskoormuse tasakaalustamise 
reegel. Edaspidi tuleb iga halduskoormust suurendava nõudega kavandada 
muudatused ka halduskoormuse vähendamiseks. Reegli rakendamise täpsemad 
juhised on kättesaadavad JDM kodulehel: 
<https://www.justdigi.ee/oigusloome-arendamine/hea-oigusloome-ja-normitehnika/honte-kasiraamat> 
https://www.justdigi.ee/oigusloome-arendamine/hea-oigusloome-ja-normitehnika/honte-kasiraamat.

Palume kavandatavas eelnõus näha ette ka halduskoormuse vähendamise 
ettepanek.

Tervitades,

Kärt Voor
Nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
58680033

From: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 27, 2025 4:41 PM
To: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, 
kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere taas

Leidsin, suur tänu! 😊

Tervitades

Made Bambus
nõunik
Sotsiaalministeerium

From: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 27, 2025 3:51 PM
To: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, 
kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere!

Meie kooskõlastuskiri on 21.05.25 esitatud EIS-i.

Terv.,

Kärt Voor
Nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
58680033

From: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 27, 2025 3:49 PM
To: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, 
kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere

Tuletan teemat meelde. Kas meil on oodata JustDigi tagasisidet?

Tervitades

Made Bambus
nõunik
Sotsiaalministeerium

From: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 15, 2025 11:20 AM
To: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Info - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, 
kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere

Mõistetav, teeme nii.

Tervitades

Made Bambus
nõunik
Sotsiaalministeerium

From: Kärt Voor - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 14, 2025 6:43 PM
To: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere, Made!

SOM ettevalmistatud VTK JustDigi kooskõlastamise tähtaeg on 15.05.25. 
Kuivõrd kolleegil, kelle sisendit ootan, on hetkel käsil kiireloomulised 
tööülesanded, siis pöördun ja palun kooskõlastamise tähtaja pikendamist kuni 
23.05.25.

Ette tänades ja tervitades,

Kärt Voor
Nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
58680033